Cara Utk Dapatkan Rumah Kemas Dlm Masa Kurang dr 5 Minit

Senang jer caranya..... bila tuan rumah dtg tanpa memberitahu terlebih dahulu, kejadian seperti ini pasti berlaku....... kih3~ al-maklum la, esk nk exam... buku bersepah, mknn pulak tpi lptp jer.. kertas2 survey pun disana sini... hmmm....
ini lah kejadian yg berlaku....


Td makcik tuan rumah dtg, ada org baru nk sewa rumah.... si gemuk ngn gemuk kuasa dua terkontang-kanting mengemas rumah..!! aku plak kelam kabut cari tudung... gemuk terkedek2 kemaskan mknn dier... gemuk kuasa dua terpaksa ttiba menjadi ahli rumah yg sah... gemuk yg terkedek-kedek kemaskan mknn x kuar dr bilik... nasib baik dier x kua bilik, kalau x mkcik tu akn pelik nape ade 6 org pulak yg sewe umah aku nieh.... hahahahaa.... peluh x kering g nie.. malu giler, selekeh je membukak pintu td... nasib dier tidak mengeskplore bilik2 tertentu spt bilik setor yg kami jadikan sbgai tmpat sidai baju.... kui3... kalau dier eksplore td, kurus kuasa satu dah x tau nk letak muka kat ner.... hehehe.....

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home
Free Manchester United Badge MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

Lets Gossip..!!

My Happy Meter

Quotes

FAMILIA

FAMILIA

FRENZA

FRENZA

Visitors Counter

I CAN SEE U

MALAYSIAN TIME

About Me

Followers

STATUS...


Recent Comments